Lite om livet på landet hos oss

torsdag 13 januari 2011

Räven Raskar

Så var julen utdansad, här hemma var det ju ett par dagar sen men helt offentligt så är det nu över, för denna gången. Lustigt, man tycker det är skönt att det packas in i lådor,

årets skörd av pynt i granen
 röda kuddar plockas in i garderober osv men jag lovar att mina ögon tindrar lite extra om 9 månader när vi återigen tar fram de röda, vita och gråa textilerna på jobbet.


( Hästarna är lite kul, E var helt okey med att det plöttsligt stod en gran inne en morgon när han vaknade, men dethär med att det var hästar i den, köpte han inte riktigt. )

Tack och lov så återstår det ju dock 9 mån att njuta av mina faoriter rosa, ljusblått och vitt. Hur vit jag än försöker göra min tillvaro och inredning så klarar jag mig inte utan pastellerna och blommorna. Är nog helt enkelt lite för "Tant-romantsik".. (finns det ordet ens?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar