Lite om livet på landet hos oss

måndag 21 mars 2011

Tavlor uppe

Det tar lite tid ibland med projekt man får för sig, men till slut blir det klart. Korten kom ganska snabbt, sen inväntades en tripp för att köp ramar och sen det stora projektet att få M att hjälpa mig sätte upp dem. Till slut kom de på plats, jag är helnöjd. Kul med lite "eget" på väggen med. Vi har ganska mycket kort på väggar, hyllor mm  i huset, gillar det och dessa är absolut i favoritfacket.




Började dagen lite småkrasslig, ont i halsen och frusen.. okey nu är det dags för mamman att få förskylning med, men inte! Har varit och tränat och ätit gott så nu är det på topp igen. Trodde jag skulle kunna visa en första bild i köksprojektet idag men det blev försenat av någon anledning.. hmmm ja ni förstår vad jag tycker om det. Snickarn skulle komma och märka ut för killen som ska gräva (vilket vi hoppas händer i veckan) så jag väntar väl lite till då. Under tiden vi väntar på det riktiga köket så myser vi i Lillprinsens, han gillar att baka och servera och det är bara att slå sig till ro och följa med i fikafantasin. Vi var hos lilla Matilda förra veckan och där var det kalas med, med sig hem fick Prinsen en påse kakor av gudmor. Jag har inte tålamod till att ge mig på sånt själv så de var väldigt uppskattade av både mor o son.



Fick även en liten påse av vännen Anna, klart lillprinsen ska ha riktiga grytlappar när han lagar mat. Hon har virkat så söta ( vita så mamma blir glad) och en liten handduk till med. Tack!


2 kommentarer:

  1. Jättefina foton du tar! Kul att förstora och hänga på väggen så de blir synliga. Oftast ligger fotona gömda i något album eller någonstans på datorn där ingen tittar på dom. Nån gång ska jag också skaffa mig en riktigt bra kamera :-) /Mona

    SvaraRadera
  2. Tack! ja visst är det så och får man riktigt fina foton på det eller de man gillar så ska man väl njuta av dem. Kul att du tittar in!

    SvaraRadera