Lite om livet på landet hos oss

tisdag 8 februari 2011

Fotostudio


Ja idag har jag varit lite kreativ här hemma. Först var det lek med lillprinsen hela förmiddagen, vi lekte affär idag det är ju spännande. Framåt lunch var det ut med vagnen i snön, solen strålade så det var ju riktigt härligt och sen dagis. Sen stundade ju min heliga lilla "håltimme" som jag får på tisdagsförmiddagen innan det bär av till jobbet. Då gäller det att vara effektiv och hinna med allt som man vill göra när man har lite egentid. Idag stod fotostudio på schemat ( jag är ingen mästerfotograf och har ingen värstingkamera men tycker jag lyckades bra ändå). Såg så fantastiska tavlor från miljögården,, samma dag säger mannen att vi skulle behöva lite mer på väggarna i tvrummet. Efter att idag ha öppnat elräkningen för dec-jan konstaterade jag snabbt att det inte finns budget för tavlorna men det måste ju gå att göra själv, och vips... det gick.
Inte riktigt där än, framkallning och inramning kvarstår men det blir nog kanon.

Lägger in en av bilderna (som jag ratade men fin den med) resultatet kommer senare.
Annars har de 2 första dagarna rusat iväg och en träning och ett möte avklarat, bara 2 kvar.
På återseende!

2 kommentarer:

  1. Superfint jennie!! de kommer verkligen bli jättefina tavlor! sen e de ju mkt roligare o ha tagit bilderna själv :)
    kram linda

    SvaraRadera
  2. Hjälp! Vi sitter fast på övervåningen, kan inte ta mig ner för trappan... hallå!? ;-)

    SvaraRadera