Lite om livet på landet hos oss

onsdag 28 mars 2012

Vändning i sovrummet

Lite bilder på sovrummet..
Fick en ide häromdagen, om vi skulle ta och flytta runt i sovrummet! M var ju inte lika "på" kan jag inte säga men han var med på det. Det gick inte på en dag men nu är det klart. Innan var dörrhålen helt öppna nu har vi istället ett draperi i vitt linne. Satte dem på vanliga u-skenor, så det blir enkelt att dra dem åt sidan. Linnet kommer skrynkla sig med det blir ju bara bättre tycker jag. ( konstigt att jag säljer det dagligen och då räknar man en gång extra så kunden får med sig allt men när det var till mig själv fick jag bara med mig hälften av beslag och vinklar hem, vilket ledde till att de tog en dag extra) Konstigt nog känns rummet större och helt okey att sova åt "andra hållet".




1 kommentar:

  1. Superfint & det ser mkt luftigt ut!! Vilka fina bilder! ;-)

    SvaraRadera