Lite om livet på landet hos oss

söndag 11 mars 2012

Vår egen lilla "Sessa"


Så är hon kommen, lilla söta Astrid.
Välkommen hälsar vi henne till världen och vi väntar otåligt på att få snosa lite (mer) på henne. Klart jag inte kunde hålla mig utan tog vägen via jkp hem från jobbet igår för att se lilla sessan på bb. I eftermiddag har jag varit uppe och bäddat i vaggan så hoppas vi hon sover gott i natt (så även föräldrarna får sova) Marie och jag blåste ballonger och en traditionsenlig liten välkomstskyllt hängdes på dörren. Storasyster blev lycklig över ballonger i massor och efter att jag hjälpt henne med två söta små flätor åkte hon stolt in till storstan för att med pappa hämta sin mamma och bebisen..

1 kommentar:

  1. Härligt! Vad snällt att ni "piffade" inför hemkomsten! Mmm vill med snuffsa bäbis snart:)
    Må så gott!
    Kramen

    SvaraRadera