Lite om livet på landet hos oss

onsdag 15 december 2010

Dagen börjar med ett besök hos tandläkaren. Jag tillhör dem som inte gillar det speciellt så bättre början kan jag tänka mig, men allt gick bra. Lite råkallt ute och inget på schemat innan dagis och jobbet på förmiddagen så Prinsen och jag gosade ner oss i soffan och tittade på lite film.
Tiden springer iväg och det är snart bara en vecka kvar till jul, härligt. Lite ledigt i helgen och då kanske det är dags att hitta vår julgran med, inte det lättaste i all denna snö men det ska nog gå. Det brukar ta sin tid då vi inte är helt eniga om den perfekta julgranen men vi vet ju vem som vinner den diskussionen:). Vi har ganska högt i tak och julgranen brukar få fylla hallen nere vid den öppna spisen så det kan va (och jag vill helst) en riktigt "Disney gran". Återkommer med resultat av denna jakt senare.

1 kommentar: