Lite om livet på landet hos oss

onsdag 11 januari 2012

Tapet- "mitt i prick"

Så då var det gjort, beställningen av tapeterna till tvättstugan/nya entren.  Jag vet att jag varit hopplös och många har väl trott att jag valt för länge sedan, men nej.. jag kunde inte. ( sedan var det jul, nyår, magsjuka och halsont) men nu har jag valt. Har hela tiden letat efter rosa, gärna blommigt, pastelligt, kanske randigt/rutigt/prickigt. Inte för modernt, inte för skarpa färger, inte för smått eller för stort.  ( tror att min tapetförsäljare är lika glad som jag att det är klart) Efter alla fantastsika prover i rosa, blev det.. ja det får ni se när det kommer upp. Leverans är nästa vecka, mn jag tror att M är ganska sugen på att komma vidare i tvättstugan så upp kommer den nog ganska fort sedan.
Ni skulle sett minen på killen i butiken när jag tar fram en kökshandduk som har varit med i beslutet.. jag försökte förklara att jag är lite yrksskadad så tyger har stor roll i inredningen men han har nog inte varit med om kökshanddukar och tapetböcker, men jag bjuder på det.
Innan jag har egna bilder så kikar vi lite på andra fina bilder som är inspiration för mig när jag ska fixa och piffa i min egen tv ättstuga sedan.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar