Lite om livet på landet hos oss

tisdag 3 januari 2012

Snart är jag tillbaka..

Gott Nytt År på er kära läsare..
Vill bara visa att jag finns kvar, men orken att skriva (och mycket mer) finns inte just nu. Jag slutade 2011 med ett par dagar i magsjuka och har påbörjat det nya året 2012 med en slags influensa. Halsen värker, yr och huvudvärk och kroppen visar på ett fiffigt sätt hur många leder och muskler den består av, (man tror inte det förrens de värker alla på en gång). Hoppas ni fått en bättre start och jag skriver lite mer när jag är på benen igen..

3 kommentarer:

  1. Nu mår jag sämre oxå... :-( ..yr som få & lätt illamående...jag misstänker/hoppas att det mitt låga blodtyck samt sömnbrist. Ska till MVC imorgon, det känns skönt just nu.
    Krya på dig. Vi hörs snart. Kram M.

    SvaraRadera
  2. Krya på dig vännen! KRAM

    SvaraRadera
  3. Krya på dig!

    SvaraRadera