Lite om livet på landet hos oss

tisdag 5 mars 2013

På min önskelista

Tänk ibland kommer man bara rätt, det gjorde jag till 200% idag. Kan inte riktigt säga mer, än.. Det vankas ju bröllop till sommaren, men en stor "grubbelklump" har nu försvunnit:)
Detta på min "håltimme" i staden idag, M var hos sjukgymnasten och jag skulle fördriva lite tid.. Tog mig också en sväng till Mio, ligger avsides i staden och man kommer allt för sällan dit (tänker jag varje gång jag är där) blev lite lycklig av detta..






Hade vi haft ett "barnrum" klart skulle de redan nu stå på en liten hylla där! Men helt klart står de på min önskelista!
Det sys i Berghem denna morgon, inte jag denna gång men får fungera som "mentor" åt vännen min. Alltid trevligt med lite sällskap, kaffet smakar ju bättre då:)




1 kommentar: