Lite om livet på landet hos oss

söndag 26 augusti 2012

äntligen är dörren inne..


En gammal plankdörr, men ooohh så fin den är! Har länge letat efter något att ställa mot väggen bakom soffan, och tänka sig att i en gammal kvarn hittade vi den. (tack kära ni MoF för detta)
Den är ganska stor men när den väl kom på plats så var det väl det, eftersom vi har högt i tak så hade en mindre sett lite "töntig" ut mot väggen. M och Prinsen skurade den med klassiska såpvatten i lördags när jag jobbade, E var glad som fick vara "brandman" meddans pappa fick skura. "Win-Win" kan jag tycka, jag M fick leka med E som var nöjd med slangen och jag fick en dörr..
Nu är det snart dags att bege sig till dagis och jobb, här har vi vaknat allt för titidgt idag så vet inte hur långt in på dagen energin räcker. Till kvällen ska vi på "bröllops-span", fotografering, dokumentering och fantasin ska med! Det stundar bröllop till nästa sommar och jag håller i trådarna, det är så roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar